tisdag 11 mars 2008

Världspremiär endast hos P&P

Inom några timmar kommer det ske nåt helt unikt här på bloggen. Vi kommer vara först med att publicera bilder från något av den största världspremiären på länge. Eftersom trycket på sidan kommer vara enormt så hoppas jag att ni har överseende med att vi inte hinner svara på alla komentarer.

Naturligtvis pratar jag om att VI kommer vara dom första som släpper bilderna på Frasse Haraldsens nyinköpta gitarr. Putte kommer att smeka denna gura långt innan Frasse själv kommer att få vara i kontakt med den.

Det är en stor ära att få detta förtroende utav sveriges kanske idag största trubadur och visförfattare..hm....(hoppas jag inte tar i för mycket).

Lovar och intygar att vårda den ömt tills tillfället för överlämning kommer att ske under förmodat pompa och ståt.

5 kommentarer:

Peter Barlach sa...

Ni menar förstås... "... sveriges kanske idag NÄST största trubadur och visförfattare..."?

Putte o Piraten sa...

Självklart Peter självklart Putte är då en idiot.

Putte o Piraten sa...

Förlåt Peter. Jag vet lika väl som du vem som är den störst. Men med all din ödmjukhet så tänkte jag att det var okej att glädja "mindervärdskomplexet" Frasse litegrann.

mvh
Putte

Peter Barlach sa...

helt ok killar. jag förstod.

Peter Barlach sa...

jag återkommer fö om den 30e...