söndag 14 september 2008

varför?

Egentligen inget att bry sej om, men tankarna föds...

Inatt så hade jag lite efterfest hemma i det putterianska palatset. Vi spelade gitarr, sjöng och tuggade lite på Bob Dylans tandställning. Vi var 3 personer, 3 jävligt glada och ärliga personer.

Vi var fulla som få...

Dom som känner mej törs jag lova kan skriva under på att jag är en mycket omtänksam person, ärlig och alltid ställer upp för mina vänner. Det finns säkert ont i mej också, men inte emot människor i närheten inkl grannar.

Men mitt i natten mellan lördag och söndag knackar det myndigt på dörren, när jag öppnar står där en uniformspryd herre och talar om att jag måste sänka volymer och dylikt, jag gör det...

Fast ärligt undrar jag varför inte människor kan vara tillräckligt rakryggade så att dom själva knackar på och säger att man stör om man nu gör det. Vad är så svårt? Varför blanda in nån form av tredjepart?

Jag accepterar nästan alla människor och gillar olikheter, men fega kräk ger jag inte mycket för....

Inga kommentarer: