torsdag 14 februari 2008

Telefonintervju med piraten

Hej Piraten. Hur känns det?
Jag är rädd för att möta Putte i tennis igen, det ska jag villit erkänna

Om knappt 20 timmar ska du bli förnedrad?
Jag vet. Det är tungt att bära den vetskapen, men jag är van o tror jag kan hantera den ilska o frustration jag kommer känna

Kommer du fira Puttes framgångar efteråt eller sörja dina egna motgångar?
Hm...Asså...Putte kommer ju vara en värdig vinnare, det måste jag ju hylla på nåt sätt. Samtidigt så lär det väl bli några gravöl också....Men jag antar att Putte redan ställt champagnen på kylning, så jag hoppas att han bjuder på ett par glas

Vad är det som gör att Putte är så omöjlig att vinna över?
Han är bäst helt enkelt. Snabbheten, spänsten, styrkan, precis allt. You name it, som dom säger "over there"

Blir det skandalfylla för er efteråt?
Nä, det blir nog lugnt...hahahaha......Klart det blir skandalfylla, va fan tror du....hahaha

Till sist, hur ska du ladda?
Det blir en liknande laddning som sist, fast jag kommer nog dricka mer jäger och mindre vin den här gången, jag ska ju ändå få stryk i morron, så spelar roll?


Inga kommentarer: